Homeshopping 2.0 a kínai Amazonon, a Taobao-n

Felépített gyerekszobákból megy az influenszerek műsora. Bemutatjuk, milyen Kínában a livestreamezés.
Livestream-en nyomják az influenszerek

A Taobao a kínai Amazon. Sztárgyártó, fame stúdiók gyártanak videós, streaming kontentet, amiben influenszerek ajánlanak termékeket, és ezek a videók a Taobao-n láthatók. Felépített gyerekszobák vannak, de az nem az influenszer saját szobája, hanem egy iroda, ahonnan sok influenszer "sugároz", erősen bevilágított szobákból.

Homeshopping TV 2.0. A reality show és a reklám keveréke.
Míg Európában a livestreamezés főleg csak gamereknél megy még. Kínában már 4 milliárd eurós a livestreaming piac.

A legnagyobb sztárnak, Yagi -nak pl. napi 5 millió nézője van, sminkcégeknek, divat cégeknek, tech cégeknek reklámoz. 10 000 eurót visz haza havonta. 100 eurót kap bemutatott termékenként. Napi 5 órát van adásban.
Akinek beesik a nézettsége, vagy fegyelmezetlen livestream közben, pl. mobilon játszik, cigizik, eszik-iszik, annak levonnak a fizetéséből. Egy új influenszer ennél az ügynökségnél az első hónapban 650 eurót keres.

Kapcsolódó cikkek

Livestream-en nyomják az influenszerek

Homeshopping 2.0 a kínai Amazonon, a Taobao-n

Felépített gyerekszobákból megy az influenszerek műsora. Bemutatjuk, milyen Kínában a livestreamezés.

Ékszerek: karkötő, gyűrű, fülbevaló, nyaklánc - Tchibo webáruház

Ékszerek: karkötő, gyűrű, fülbevaló, nyaklánc - Tchibo

A Tchibo webáruház heti ékszer kínálatából válogattunk.